Making money doesn't oblige people to forfeit their honor or their conscience. (Baron Guy de Rothschild) Ontevreden over onze service? Laten we opnieuw proberen een oplossing te vinden


Klachtenprocedure:
Zijn er moeilijkheden met het beheer van uw dossier en vindt u geen oplossing met een van onze medewerkers? Neem dan contact op met de dienst Klachtenbeheer van DefA Finance.
  • Via de post: Customer Complaints, Dorp-Oost 20, 9080 Lochristi
  • Telefonisch op werkdagen +32 9 346 86 26 Via e-mail info@defa.be
Als de voorgestelde oplossing u niet bevalt, kunt u het geschil voorleggen aan de Ombudsman van de Verzekeringen, onafhankelijk bemiddelaar.
  • Via de post: Ombudsman de Meeûssquare 35, 1000 Brussel
  • Telefonisch (van 9 tot 17 uur) +32 2 547 58 71
  • Via e-mail info@ombudsman.as
  • Website www.ombudsman.as

Home